Mesin Potong Rambut Tanpa Wayar Malaysia

anda mahu potong rambut sendiri di rumah tanpa perlu pegi ke kedai? anda mahu potong rambut mengikut kreativiti anda sendiri? mesin alat potong rambut tanpa wayar dan mudah dibawa ke mana sahaja, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Mesin Potong Rambut Tanpa Wayar Malaysia

Mesin Potong Rambut Tanpa Wayar Malaysia


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Mac
Kenapa anda perlu menjadi
jutawan
Saya rasa saya popular (ok, lima orang yang kenal saya) kerana memperkenalkan cara-cara untuk menjadi jutawan. Saya telah menulis enam buah buku yang amat laris, menulis pelbagai artikel di surat khabar dan majalah (majalah Personal Money merupakan salah satu daripadanya), ke udara melalui radio dan televisyen serta berceramah tidak terkira banyaknya di majlis-majlis tentang seni dan sains untuk enjadi jutawan. Kepada mereka yang hairan mengapa saya beria-ria bercakap tentang menjadi jutawan, izinkan saya berkongsi beberapa sebab kenapa saya menjadi begitu. Izinkan saya berkongsi beberapa merit dan faedah enjadi seorang jutawan. (Saya berjanji saya tidak akan menyebut alipun perkataan wang dalam cerita saya ini.)
Anda belajar kemahiran dan pengetahuan baru Sesuatu realiti mengenai perkara ini ialah tiada seorang pun berupaya menjadi jutawan dengan mengehadkan kemahiran dan pengetahuan mereka. Bagi memperoleh kekayaan, mereka perlu mempelajari kemahiran dan pengetahuan baru. Dengan kata lain, mereka menjadi jutawan disebabkan hasil langsung daripada pemerolehan kemahiran dan pengetahuan baru. Ini termasuklah kemahiran menjual, berunding, kemahiran teknikal yang terkehadapan serta lain-lain lagi. Semua kemahiran ini
145
 
0 Komentar untuk "Mesin Potong Rambut Tanpa Wayar Malaysia"

 
Copyright © 2014 KEDAI BARANG MALAYSIA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info